ترمه جونیترمه جونی، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
خواهر یگانهخواهر یگانه، تا این لحظه: 23 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

خواهر کوچولو

ترمه جونم

1393/11/21 20:07
نویسنده : یگانه جون
1,304 بازدید
اشتراک گذاری

ترمه رو ببین...

انگار رفته تره بار...

(آقا از میوه درشت هاش بده)

خخخخخخخخخ

ترمه میخنده:

(قربونت برم عششششششششششششقم)

ترمه موقع قطره خوردن:

(یه کارایی میکنه....خوشش نمیاد،فقط یه وقتایی جیغ میزنه...اما این دفعه خندید...)

بازم میام...

بای

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دنیا
22 بهمن 93 7:56
یگانه جون چرا اینقدر دیر اومدی.خیلی منتظرت بودم فدای اون خندت عزیز دلم
یگانه جون
پاسخ
کارودرس داشتم ولی ایشالا هر هفته میام
دنیا
23 بهمن 93 10:14
ان شاالله که بیای
♥ایدا♥
23 بهمن 93 20:53
الهی ترمه جونم چه قدر بزرگ خوشگل شده اجیمو ببوس دوشت دارم ترمه
یگانه جون
پاسخ
اونم دوشت داره
♥ایدا♥
23 بهمن 93 22:50
من اپم عزیزم بهم سربزن ترمرو ببوس
غزل
10 اسفند 93 11:05
سلام عزیزم گلم چه عجب ازاین نفسسسسسسسسسسس خانوممممممم عکس گذاشتی واییییییییییییییییییییییییییی این عشق من چه قدربزرگ شدهههه ازطرف من ببوسش کوشولووووووووووووو گلم به منم سربزن
یگانه جون
پاسخ
خخخخخخخخخ...چشم میام!