ترمه جونیترمه جونی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
خواهر یگانهخواهر یگانه، تا این لحظه: 23 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

خواهر کوچولو

چه جالب...

1393/10/13 17:54
نویسنده : یگانه جون
1,354 بازدید
اشتراک گذاری

سلووووووووووووووووووووم...

خوبی جوجوی من؟؟؟؟گرچه جوری که من میبینم خوبی!!!

منم خوبم جوجو...ترمه جونی...چند خواسته کوشولو موشولو ازت داشتم...

گوگولی من...خوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهش میکنم شبا دوساعت بخواب...آخه مامانی تا کی هی بیدار بمونه؟؟؟؟عصبانی

هیسالان وقت نداررررررررررررررررم...هیس

سکوتامتحان دارم...سکوت

درسخوانقدسرم...درسخوان

بوسدعا فراموش نشه...بوس

عکس جدید  هم بعد از امتحان...

راااااااااااستی؟؟؟؟

من حرص میخورم...

بای بایباااااااااااااااااااااااااای گایز!!!!!بای بای

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

♥ایدا♥
13 دی 93 18:02
امید وارم امتحاناتو خوب بدی اجی ترمه رو ببوس
یگانه جون
پاسخ
میسییییییییییییییییییییی
آنیتا و آرمیتا
21 دی 93 19:35
سلام گلم وبت خیلی عالیه چه خواهر نازی داری پ من لینکت کردم عزیزم تو هم اگه میخوای بکن
یگانه جون
پاسخ
چشم